Czy to będzie skuteczna reklama dla stomatologa w Radomiu?


alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy to będzie skuteczna reklama dla stomatologa w Radomiu?

Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Witam Państwa. Niedawno otrzymałem maila z propozycją pozycjonowania swojej strony www: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Specjalnie podaję podstronę, gdyż firma która ma podjąć się zlecenia, uważa ją za zbędną. Uważają, że lepiej aby dla każdego hasła wyświetlała się strona główna. W mojej opinii jest to trochę nie logiczne. Osoba, która szuka implantów winna trafić od razu na dedykowaną pod to hasło podstronę z implantami. Czy jest sposób, żeby tak promować stronę, aby dla różnych haseł wyświetlały się odpowiednie podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Sprawdzałem zbliżone rozwiązania dla stomatologów w Warszawie. Tam dentyści reklamują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu słowa stomatologia Ursynów wyświetlają się podstrony konkretnego dentysty. Co ciekawe jak wpiszemy stomatologia Ursynów to uzyskuje całkiem inne wyniki niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla podobnych ciągów znaków pojawiają się inne strony internetowe. Drugie zagadnienie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne słowa kluczowe? Po korespondencji z firmą SEO i zadaniu im tego pytania uzyskałem odpowiedź, iż stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do promocji. Czy mają oni rację?. Przykładowo dla tej strony i słowa kluczowego kontakt w wynikach szukania wyświetla się cały czas na samej górze wyników. Niezależnie czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Warszawa to zawsze widzę to samą domenę internetową. Również ciekawym faktem jest, że dla hasła aparat na zęby Warszawa pojawia się inna podstrona, a dla słowa ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była promowana podstrona. Czy to powszechny zabieg? Jak tak, to dlaczego nie korzystniej promować wyłącznie stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę dodawać wielu tekstów i opisywać każdego zabiegu na wiele stron. Przecież strona firmowa dentysty z Ursynowa to nie encyklopedia. A może takie długie elaboraty są niezbędne do skutecznej promocji strony? Również cena promocji na interesujące mnie frazy: stomatologia i dentysta na Ursynowie nie jest mały. Myślałem, że jak dopiszę stronę do paru katalogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie słowa jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być skomplikowane do wypromieniowania. Rozumiem, iż dentysta Warszawa jest może cięższą frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy to będzie odpowiednia forma reklamy dla stomatologa w Radomiu?

Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Witaj, jeśli chodzi o promowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój tok rozumowania jest w 100% logiczny. Nie mówimy już tylko o wygodzie użytkownika. Jeśli promujemy podstrony to po pierwsze zmniejszamy ryzyko nałożenia kary. Po drugie łatwiej jest uzyskać pozycje dla wybranych słów kluczowych. Po trzecie nie wiem jak tamta firma od SEO chce upchnąć na jednej podstronie teksty o wszystkim. Pozycjonowanie z pewnością będzie na kilka słów kluczowych tj: dentysta Radom, implanty Radom, ortodoncja Radom, itp. Więc nie jesteśmy w stanie napisać przyjaznego dla oka tekstu , który zawiera te wszystkie słowa kluczowe na stronie startowej. Radzę: poszukaj innej firmy do pozycjonowania strony.

podobne tematy:


Wróć do „Nasze rozmowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość