Czy masaż leczniczy jest skuteczny, adres gabinetu masażu w Warszawie


alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy masaż leczniczy jest skuteczny, adres gabinetu masażu w Warszawie

Postautor: alexsys76 » 05 kwie 2017, 11:02

Witam wszystkich na tym forum. Od pewnego czasu miewam problemy z kręgosłupem. Zacząłem wertować wyszukiwarkę w znalezieniu przyczyn tego rodzaju problemu. Na stronach internetowych znalazłem dużo wypowiedzi ludzi z identycznym bólem pleców. Wiele ludzi rekomenduje masaż leczniczy , który wg ich opinii bardzo koi ból pleców. Myślę czy nie wybrać także masażu relaksacyjnego aby jeszcze rozluźnić mięśnie. Może taki zestaw masaży pomoże? Czytałem także, że tego typu dolegliwości spowodowane są siedzącym trybem pracy. Czy ktoś z was może to potwierdzić. Faktem jest, że sporo pracuję przy komputerze od lat. Ale czy takie bóle nie powinny pojawić się wcześniej? Oraz najważniejsze pytanie o adres dobrego salonu masażu w Warszawie , który świadczy masaż relaksacyjny w korzystnej cenie.

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy masaż leczniczy jest skuteczny, adres salonu masażu w Warszawie

Postautor: marekwolski » 05 kwie 2017, 11:07

Cześć. Znam twój ból i postaram ci przekazać jak najwięcej na ten temat. Po pierwsze tego typu dolegliwości kręgosłupa mogą być spowodowane siedzącym trybem pracy, na które idealnym sposobem jest masaż relaksacyjny - potwierdzam iż jest skuteczny. Warto połączyć tego typu masaż z regularnym uprawianiem sportu. Całkiem całkiem wpływa na kręgosłup nawet codzienne spacerowanie. Poprzez to nie obciążamy tak naszych kręgów. Niezłych salonów masażu w Warszawie jest dużo. Najlepiej wybrać ten, który jest blisko twojej pracy lub domu. Masaż relaksacyjny stosuje regularnie i powiem szczerze, że ból pleców minął. Natomiast warto żeby zobaczył to jeszcze jakiś specjalista. Sam zabieg masażu może nie wystarczyć lub tylko maskować objawy jakieś poważniejszej choroby.


Wróć do „Nasze rozmowy”